Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - VVish

Pages: 1 2 [3] 4
41
Changelogs / Re: 19.10.2014 Changelog
« on: October 19, 2014, 07:53:36 AM »
I was unsure about adding it, yet left the image in update folder.
Scorpio smg was also reported and will be fixed.

42
Changelogs / Re: 19.10.2014 Changelog
« on: October 19, 2014, 06:53:19 AM »
paragon, thanks for report.

If someone want to solve the issue before update:
Open /data/art/stuff_phx, find ak47extg.fofrm, and edit string containing "ak47extgg.png" to "ak47extg.png".

43
Русская территория / Re: Вопрос-ответ
« on: October 09, 2014, 12:13:44 AM »
Почему сквадлидер с 10 харизмы и 200 лидерства не видит то, что видят остальные в его группе? Где-то читал, что это возможно.

Раньше мог видеть глазами сникера, но эту фичу выпилили. Слишком жирно будет, и так встроенная чуйка своих сквозь стены (на самом деле там с полем обзора постоянно возникали баги).

44
Чейнджлог от 08.10.2014, 08:44:15 AM
Spoiler for Hiden:
Исправления:
- Исправлен шахтерский эксплоит.

Улучшения:
- Добавлены 40mm Incendiary и 40мм Smoke гранаты торговцу патронами.
- Добавлены коробочные 7.62х39мм торговцу патронами.
- Огонёк от коктейлей и зажигательных гранат теперь дает очки на Зон Контроле.
- 5й перк Plasma Cannon теперь улучшенное АоЕ (+1 к радиусу взрыва).
- 5й перк SAW теперь Rapid Fire (на 20% больше пуль в очереди).
- Изменена графика огня (Запустите !!!Updater!!!).
- Уменьшающийся опыт у живности убран.

45
Русская территория / Re: Вопрос-ответ
« on: October 07, 2014, 06:49:48 PM »
походу да, еще бы про фаст шот узнать

Я бы не делал бурстера с фастшотом имхо, только под миниган какой-то или что-то с большой емкостью магазина. Суть в том что у коротких очередей (до 5 пуль) на дистанции частенько куда-то про**ывается одна пуля, а то и две, что довольно сильно снижает общий дпс по цели.

46
Я не замечал чтобы очередями лимб шреддер прокался.Он вообще работает 
в режиме очереди?
После дождичка в четверг, но иногда заезжает. По целям с высокой выносливостью вообще после снега летом.
А урон в сто с гаком по кожанам - тру, только если нету Fast Shot'a, который прилично подрезает дамаг за очередь из-за промаха одной пули, которые там критически важны.

47
Roleplay Activities / Re: New to game, character idea
« on: October 07, 2014, 02:16:39 AM »
I think you can sustain as a real combat unit with just healing\doc, maybe some stun grenades which doesn't do direct harm to people, without using guns. Generally such a support unit would make a great deal, especially for Gifted characters.
So, you can always try - but be advised bluesuits are rarely allowed to enter battlefield, and for medic having at least camk2 is musthave in my opinion.
Good luck in Wasteland.

48
Чейнджлог от 07.10.2014, 06:06:00 AM
Spoiler for Hiden:
Исправления:
- Баг с полем зрения и лидерством исправлен.
- Активация стелсбоя без поглощения энергии исправлена.
- Исправлен баг с пропуском времени прицеливания при помощи стрельбы с зажатым контролом.
- Исправлен баг со стрельбой очередью поверх головы при наведении курсора на цель.
- Дефибрилляторы теперь точно воскрешает в -50..-70 (до этого постоянно была 1 единица здоровья).

Оптимизация:
- Оптимизирован дым.

Изменения:
- Потребление энергии стелсбоем теперь килограммы\5, начиная с 10 кг (до этого формула была кг\3).

49
Русская территория / Re: Вопрос-ответ
« on: October 04, 2014, 08:19:56 AM »
У меня тот же вопрос,что у Диллинжера - как именно тут прибавляется/убавляется трешхолд?
Или там мод DT на патронах указан процентный?

Процентный-процентный.
Броня 18\50%, модификатор патрона -5\-50.
В итоге базовый урон оружия будет идти как по броне 9\45%.

50
Game Tips & Guides / Re: Legendary Weapons
« on: October 04, 2014, 08:13:21 AM »
He'll not, our DSR guns need 15k score to get to Legendary lvl 2. Should take enough time and care to achieve, no doubt.

51
Чейнджлог от 03.10.2014, 05:14:21 AM
Spoiler for Hiden:
Два дополнительных ре-ролла добавлены всем игрокам.

Багфиксы:
- Исправлена ошибка с репутацией, когда вы покидаете свою фракцию.
- НПЦ теперь куда реже используют доктора на самих себя несколько раз подряд.
- Исправлен баг с лидерскими модулями после смерти.
- Убрана возможность ставить контейнере в Ядре.

Изменения:
- Режим скрытности с тяжелым в руках выльется в -25% к общему навыку скрытности.
- Бег с тяжелым оружием в руках - дополнительные -25% к навыку.
- Использование скрытности с винтовками будет уменьшать навык скрытности на 15%.
- Бег с винтовками - дополнительные 15%.
- Скорость траты заряда невидимки теперь зависит от переносимого веса. Формула: Текущий вес \ 3.
- Уход в скрытность стоит !!!200!!! заряда невидимки.

- Блокирование поля зрения дымом начинается теперь с двух гексов дыма в глубину (было три).
- Длительноть дымовых гранат увеличена до 18 секунд базовой и 24 - для максимального навыка метания.
- Урон всех штурмовых винтовок в режиме автоматического огня увеличен на 5, дальность одиночного выстрела - на 5.

- Урон DSR снижен на 20, урон от кровотечения увеличен на 50.
-Урон AS50  изменен на 75-75 урон от кровотечения увеличен на 50.
- Увеличена скорость стрельбы SAW на 50%, количество пуль с 15 до 18.
- Урон LSW очередью увеличен на 3, дальность поражения также увеличена на 3.
- Дефибриллирование теперь оставляет цели -70..-50 здоровья вместо единицы. (вы воскрешаетесь будучи в "минусах")
- Урон Molotov и Incendiary nade теперь имеет минимальное и максимальное значение.
- Убран лимит кровотечения (было 300), увеличен максимальый урон от кровотечения до 60 в секунду (было 30).

Добавления:
- Добавлена команда ~ignore "текст", которая будет блокировать все сообщения во фракционном чате, содержащие это слово.
- ~unignore "текст" - сработает в обратном порядке. Изменения заигнореного текста не сохраняются после выключения клиента.
- Кнопка "Untag" полностю блокирует возможность цели зацепится повторно. Не сохраняется после выключения клиента.
- Офицеры в отряде теперь могут свободно перемещать и добавлять членов в отряд.
- Размер снарядов теперь правильно отображается при изменении приближения.

52
Challenges & Accomplishments / Re: PvP Movies and Screens
« on: October 03, 2014, 09:06:19 PM »
Two more videos:
Outnumbered and sometimes outplayed, here comes fails :D.
Spoiler for 01.09.2014:

Compilation of random battles.
Spoiler for ??.08-09.2014:

53
Developer Corner / Re: Assault Rifles
« on: October 01, 2014, 07:38:58 PM »
Having a sniper equipped in short range combat is a suicide.
O' rly? I do it often and you know what? Snipers in short combat is definitely a thing you should avoid or to play wisely, since you can get knockouted\damaged to death in no time. It takes some reaction, nuts and skill, but it's more effective than playing "A"-click monkey in line.

Since this topic is about assault rifles, i'd suggest to make them at least viable to use in at least mid-range combat. Small guns has huge number of t2 weaponry currently not used at all at battlefield, that'd be not bad to change.

In order to fix assault rifles, look toward modifying it's base damage during burst shots, some ammo also need to be reconsidered or even AP analog added to be able to shoot not only pyjamas.

54
Suggestions / Re: BG Sniper Balance
« on: October 01, 2014, 08:59:19 AM »
About bg snipers - they should be nerfed for sure, but week ago, when BBoys was outnumbering and outplaying another factions with better organization, none of them said anything about DSR-sooo-huuuge and also they had more bg-sniper than any other faction.
When DSR rape squad came in from Lawyers, it became too much imbalanced? That's ridiculous.

55
Русская территория / Re: The Lawyers: кооперация
« on: September 30, 2014, 07:40:30 PM »
Ребят, а вы вообще кто такие? Ники какие в игре хотя-бы, у лидера там.

56
Events & Politics / Re: Blasma's ode to Oldspiceguy2.0
« on: September 30, 2014, 05:19:59 PM »
and ZBSDennis, windrunner, and that crew is not the lawyer skeleton crew. They are your best players.
It was only our team in that fight. And you forgot Billy, he'll avenge that.

Asking Americans to play during Euro prime time is the same as asking Euros to play during American prime time. That's not how timezones work.
You don't need to ask us, we're sometimes playing during midnight to see Family, actually.

57
Bug reports / Re: [MECH][ITEM]Utility slot Molotov
« on: September 30, 2014, 01:35:04 PM »
Don't know if it's true for other grenade-type-toys.

True.

58
Bug reports / Re: [Art]10mm box.
« on: September 30, 2014, 07:49:23 AM »
Spoiler for JHP:

Spoiler for AP:

Done in ~2 minutes.
All is needed - admins, to put 2 images in client, edit 2 strings in .fopro files, then launch update.

59
Challenges & Accomplishments / Re: PvP Movies and Screens
« on: September 29, 2014, 08:50:14 PM »
Two videos of Lawyers in action, recorded by Black Gold some days ago:
Spoiler for 1st one:
Spoiler for 2nd one :

60
Platoon Embassies / [Lawyers] The Judges, Russian platoon.
« on: September 19, 2014, 02:21:02 AM »
Short story.
Platoon was created from scratch and ashes, with love and care. By players who, mostly, never saw any Wasteland such beautiful and deadly, as this particular one is. Requiem players are happy to find a home here.
Same as platoon, this topic was created with love (and Law) for you with one reason only - to make you know something about it (that it exists, at least).

Description.
We are those, who judge. That's simple.

Ideology.
And, we're those, who's bringing the interpretation of Law in this Wasteland. Cynical, yeah, but our rules are about common sense and personal self-esteem.
The Law is a thing everyone should establish and keep in order to prevent chaos and anarchy. 
For all bad and good you did, no matter whom and there - everyone get its pay bill.
For those who think that the law is only a shadow, we will bring light of justice. For those who seek justice or requires judgement - we'll deliver it.

Hierarchy.
Consists of four high Judges, six senior Judges and two disciple Judges. Someone might probably know their names, but it doesn't matter.
Currently only two High Judges and one senior Judge remained operational.
People here:
- have leadership capabilities.
- have common and personal sense of the Law.
- have fast and critical thinking in order to establish justice asap.
- are as well-mannered as Russians can be (except Grand Bill King).
- and of course have some commercial sense.

Communication.
Although most of players here speaking Russian, any Lawyers can try to ask me about providing them a slot in our Mumble server. It's open for anyone who's agreed to go ZC and always ready to bring the Law in Phoenix. Otherwise, you can try to get your answers or call for game advice via PMing me here, on forum, or typing in-game.

I'm Misha, enlist me to base.
There is neither open recruitment in squad or The Judges platoon, nor answers for any questions about numbers, names, politics. But, Lawyers can try to ask High Judge Wind Runner in-game or forum PMs for help.
We are Lawyers. We are The Judges. We are Russians. We don't care. Expect us.

Pages: 1 2 [3] 4


SMF 2.0.2 | SMF © 2011, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder - Theme by Crip