Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Myakot

Pages: 1 ... 65 66 [67] 68 69
1321
Game Tips & Guides / Re: Switching Factions?
« on: September 08, 2014, 08:46:33 PM »
Sever all the ties with your wretched family, come join us, BBoys. Just simply attack (or even kill)your patrols and/or player. (At least I believe so)

1322
General Discussions / Re: hello everyone
« on: September 08, 2014, 08:43:45 PM »
Ehm, hello I guess, don't think that you will be staying on reloaded anytime soon, since this server kicks ass (or will be pretty soon). Launch day 150+ online says a lot :P.

1323
Suggestions / Re: Assignment cooldown workaround/exloit
« on: September 08, 2014, 11:51:06 AM »
cirn0 - It would be freaking awesome if you would say why the cetain change was made, so that players would understand your reasoning ^^ (still can't find a reason for why you now can flee in cmbt mode =\ ).

1324
General Discussions / Re: some questions
« on: September 08, 2014, 11:35:09 AM »
I don't know what you're expecting. That you will be able to cap your crafting capabilities in 1 sit??
The heck is wrong with you people, where is interest in that? ^^

1325
General Discussions / Re: some questions
« on: September 08, 2014, 08:30:10 AM »
I believe wiki says it is a "chance" .

1326
General Discussions / Re: Rooms
« on: September 08, 2014, 08:29:35 AM »
You will just have to walk to your room, that is all (overweight debuff).

1327
General Discussions / Re: Rooms
« on: September 08, 2014, 07:51:49 AM »
Your items will be transferred to your inventory, there is no way to keep both rooms at once.

1328
General Discussions / Re: some questions
« on: September 08, 2014, 07:48:20 AM »
Can science increase from dismantling a weapon? Mine seems to be stuck at 89%.
Weapon/Armour tier matters

1329
Changelogs / Re: 07.09.2014 Changelog
« on: September 08, 2014, 07:16:42 AM »
what when npc would be on other side of grid then ?
Then there you will meet your punishment for fleeing from something, what's the problem?

1330
Changelogs / Re: 07.09.2014 Changelog
« on: September 08, 2014, 06:43:15 AM »
Exiting through the grid while in combat is the worst change possible :(. If you want to fix it's pve side and not ruin pvp with it, make it that a person which exited through the grid while in combat would not be able to move.

1331
Гайды / Guides / Re: Что-то типа гайда
« on: September 08, 2014, 05:37:03 AM »
еще не ''русифицирована''
К сожалению и не будет, по крайней мере не в скором времени. Предлагал свою помощь с переводом всего контента непосредственно Джону Прону, ответил что-то вроде "да там же движок переделывать придется, в ближайшем будущем ничего подобного мы делать не будем"
P.s.
А гайд написать было бы весело, правда не понятно зачем. Сейчас понять что и зачем делать пол веселья.

1332
General Discussions / Re: some questions
« on: September 08, 2014, 05:32:50 AM »
Our moderators are masochistic, imagine all the fun of trying to move all those q/as from this topic to corresponding ones.

1333
Гайды / Guides / Re: Основные Фракции.
« on: September 08, 2014, 03:17:15 AM »
Only a few of them really believe in their own doctrine. For the others, it’s only a good way to dominate the weak and keep a noble face regardless of their actions.

Ни капли не гоп-фрака.

1334
Гайды / Guides / Re: Од, хп, трейты и перки
« on: September 08, 2014, 03:13:22 AM »
Лень переводить, но после 150 расшаривается только 50% очков.

Quote
The “Bleed Over” feature, as we call it, shares skillpoints between certain skills to allow every character to make use of every item in the game. However, while things like hitchance and cooldowns are affected by the bleed over, weapon perks are not, meaning that your tagged skill will always be more efficient than another skill. As for the actual numbers, all four primary weapon skill completely share their progress up to the 150% mark, meaning after just gaining a few levels, your character has the effective range withe very weapon. After that, only 50% of the skillpoints are shared. The same thing applies  to the secondary skills, though at different rates.

А с перком будет 250% он дает +100% блидовера

1335
Wiki creation / Re: Information - Join the wiki team!
« on: September 07, 2014, 11:29:23 PM »
Want to help with wikia editing, since it seems like I'll be staying here for a while. Worked a little on TLA's wikia, so I do have some knowledge.
P.S.
And all those grammar mistakes, oh sheesh ^^. (Can't post any links from mobile on this forum for some reason).

1336
Wiki creation / Re: Wiki Errors
« on: September 07, 2014, 11:26:40 PM »
Just got to work and without even thinking - fix the goddamn strength page ^^ it says it gives SP to unarmed AND melee skills.

1337
Гайды / Guides / Re: Основные Фракции.
« on: September 07, 2014, 11:09:38 PM »
Мне нравится, что v-tec переведен на y-тек (убежище), а BBoys браминбойз и есть ;). ( а не какие-нибудь браминские парни).

Уриель, что за бред ты написал в теме о "не пк вступайте в законников"? Ты читал вообще кто они такие? Это самая пкшная и агрессивная из всех фракций ^^

1338
Гайды / Guides / Re: Од, хп, трейты и перки
« on: September 07, 2014, 10:46:42 PM »
Есть все на вики ^^ skill bleedover - это механика в которой один скилл зависит от другого. I.e. Если у вас 250 санитара и 1 дока, то с этим перком при юзании дока будет считаться, что у вас его =санитару= 250.
Та же самая механика как и с боевыми скиллами. Рукопаш с 250 навыка может без штрафа херачить с чего угодно, но не будет иметь перки с оружием

1339
Лаги не напрягают совершенно, ибо ожидаемы. Множество мелких и незаметных эксплойтов и "дыр" которые нужно заделать, так же ожидаемо.
Необычайно большое кол-во запилов внутри города за локации, которые толком-то ничего не дают, надеюсь это не надоест. Слишком легко набивается репа, тяжело фармятся капсы (Да, Дхолл?), по крайней мере не обнаружил простого способа их фарма, даже с SSS заданий течет по 250-260 капсов.
Пока что вообще не могу понять как здесь заниматься рукоблудием, рукопаши имеют преимущество в скорости только в определенных видах брони и только с не полными од (или догоняй и бей, или сан по себе до 0 од).
Единственное стоящее в игре оружие, это то, которое имеет авто-кнокбек и быструю скорость атаки БЕЗ отбрасывания, вообще не понимаю как с ним бороться, возможно т3 это все дело правит.

Не очень понятно как работает док - имея 86% 11 из 11 раз вправил себя.
Очень нравится метательное оружие, судя по тому, что попадает оно только по стоячим, оно расчитано на ослепление (закидывание смоками) тяжей, "вставших в позу".

1340
News & Announcements / Re: AoP Client v1.0 & server launch info
« on: September 05, 2014, 10:00:22 PM »
Yup, there appears to be a problem with the updater.exe (for me). It simply doesn't connect to the server (tested at the exact time this message will be posted).
Well, you won't see me in-game for a good amount of time anyway, still sad that there're some problems ^^.
Wish you best devs.

Pages: 1 ... 65 66 [67] 68 69


SMF 2.0.2 | SMF © 2011, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder - Theme by Crip