161
Suggestions / Re: A few suggestions, comments, bugs.
« on: September 09, 2014, 01:20:59 AM »...in the middle of a combat it can make a huge difference.No. 2-3 AP not make difference.
...in the middle of a combat it can make a huge difference.No. 2-3 AP not make difference.
I don't see anything logical in 2 second visibility of players, actually. If someone runs across the window it's not that easy to recognize who is that.It's not about identity. The fact that it is logical to looking through a window to understand about movement of the enemy. The question here is not in realism, the only question in the convenience of the interface.
отсутствует курсор в клиенте,кто знает решение даной проблемы?Либо нету текстуры курсора(не скачалась, была удалена) возможно ещё разрешение не совмещается каким-то образом
The four gates surrounding the core are available to anyone, including enemy factions.O Rly?! lol
That does not seem to be a great idea to me.
it encourages easy spawncamping, because we can just enter, kill, exit, heal and repeat.
We can also travel behind enemy lines without much effort, because we nullify the risk of bumping into hostile players by traveling around the core.
В чём тогда разница между шаршутер и хавк айс?Может быть в том, что Хавк айс даёт + к расчёту РАДИУСА ОБЗОРА, а шарп шутер даёт + при расчёте ШТРАФА ЗА ДАЛЬНОСТЬ, а это абсолютно разные вещи, как ты думаешь?
Где там это написано? И причём тут анлок каких-то итем перков, что это вообще такое
классических понятий ПК-АПКЭто была ирония.
Будем изображать трушных ковбоевбраминбоевЭто плохо. Потому что мы уже решили запилиться в браминбоев. В V-Tech хотят залезть амереканцы-русофобы, у них типа главная цель русню на серваке истреблять. Может вы всё-таки выберете себе какую-то из двух оставшихся фракций? Или вы можете предложить какой-нибудь жребий? Я не думаю, что вместе нам будет уютно. Кто у вас нонче за главного?